7 תשובות
תרשמי
זה כבוד נטו וזה גם יהיה ממש נחמד;)
זה כבוד נטו וזה גם יהיה ממש נחמד;)
שואל השאלה:
^^^^ אבל זה לא יהיה מוזר עם לב כיאלו הוא לא ידיד כזה טוב שלי
^^^^ אבל זה לא יהיה מוזר עם לב כיאלו הוא לא ידיד כזה טוב שלי
אנונימית
תעשי לב לבן
שואל השאלה:
כיאלו זה לא שניתקנו קשר פשוט לקחנו כל אחד זמן לעצמו מלדבר כי היינו מדברים מלא
כיאלו זה לא שניתקנו קשר פשוט לקחנו כל אחד זמן לעצמו מלדבר כי היינו מדברים מלא
אנונימית
אם ניתקתם קשר אז לא לכתוב
אלא אם את רוצה לחזור איתו לקשר
אלא אם את רוצה לחזור איתו לקשר
אנונימית
כן תרשמי,הדבר הכי גרוע שיקרה הוא
שתעלי לו חיוך. תרשמי "מזל טובב❤"
ותאחלי לו משהו קטן וזהוו
שתעלי לו חיוך. תרשמי "מזל טובב❤"
ותאחלי לו משהו קטן וזהוו
לא חייב לב, אפשר גם לכתוב
"מזל טוב :)" או "מזל טוב [אימוגי של יוםהולדת]"
"מזל טוב :)" או "מזל טוב [אימוגי של יוםהולדת]"
באותו הנושא: