12 תשובות
שלא יבגדו
לא כזה משנה כלומר רגע תקשיבו אם תהיה לי חברה הכי טובה אני אדע שיהיה בסדר אין לי חברה טובה אבל במידה ויש אז אולי אני אעדיף שבי שהיא לא תיפגע
שואל השאלה:
^^^^ברור שעדיף שבכלל לא אבל אם האופציה לא לא הייתה קיימת?
אנונימית
עדיף בי שלא תעבור דברים כאלה
אנונימית
^^^ זה ממש תלוי. יכול להיות שהייתי אומר חבר טוב כי הוא יתמודד עם זה יותר בקלות ממני
אנונימי
אין לי חבר הכי טוב אז בו :(
אנונימי
בי חד משמעית
כמו שאני מעדיף שאני אמות ולא החבר הכי טוב שלי
בי