5 תשובות
לא כזה קריטי
תהנה מהיותך ילד
תהנה מהיותך ילד
שואל השאלה:
זה לא אני
ובאמת שזה משחק של ילדים גג בני 10, זה פשוט ילדותי ומוזר. בני 14 אמורים להתעסק בבחורות, בכדורגל, בילויים עם חברים(לא לשחק איתם פורטנייט), מוזיקה, סדרות, סרטים
זה לא אני
ובאמת שזה משחק של ילדים גג בני 10, זה פשוט ילדותי ומוזר. בני 14 אמורים להתעסק בבחורות, בכדורגל, בילויים עם חברים(לא לשחק איתם פורטנייט), מוזיקה, סדרות, סרטים
אנונימי
אחי אין לזה גיל קודם כל ומה קשור בחורות סתום אתה רק בן 14 מה אתה רוצה לשכב עכשיו, תעוף לחדר שלך תנעל תדלת ותאונן סבבה גבר?
אנונימי
אין גיל לזה
לפורטנייט אין גילאים