11 תשובות
לצפון ירו הרבה
גם לתל אביב לא מעט
ובדרום יש את חמאס
קודם כל אם הם מצטרפים ביידן אמר שארצות הברית יתערבו לא?
הרבה לצפון, עד שייכבש (אם).
הרבה על המרכז/ירושלים כדי להוכיח את הטווח הרחוק שהם מסוגלים.
אנונימי
הם יתמקדו באסדות גז, חשמל, בסיסים צבאיים, מקומות אסטרטגיים..
מאמינה שהצפון יהיה הכי הרבה תחת אש אבל הם ינסו להראות יכולות ולירות למרחקים ולהפחיד.
אין לדעת.
הם לא יכנסו למלחמה כי הם יודעים שאנחנו נחסל את כולם ונהפוך את לבנון לחורבה
השיעים לא יתנו לנסראללה להיכנס למלחמה
הוא מפחד
נקווה שלא
ירו לכל הארץ, יש להם כח צבאי שגדול יותר משל חמאס, אני מאמין אבל שהכי יסבלו אלה תושבי הצפון שכבר כרגע המדינה מפקירה אותם.
המדינה לא ממש מפקירה אותם כי הם כבר פונו לבתי מלון
^אני תושב הצפון, עזוב את סוגיית הבתי מלון, הערים שלנו לא מוגנות מספיק כמו הערים במרכז, הגדר לא מוגנת מפני חדירות, כי התקציב לא עבר בשביל שדרוג, יותר מזה פשוט מזעזע שאזרחים וחיילים מתים אחד אחרי השני מירי נ"ט והמדינה לא באמת עושה משהו, העיקר להחזיק בטייטל
"המדינה החזקה באיזור"
בולשיט
אני חושבת שיהיה באזור הצפון-למרכז צפון (השרון) המון כאילו איזה 3 פעמים ביום ואולי הם גם ישלחו לאזור המרכז-מרכז דרום פעם ביומיים כזה
חדרה נתניה תל אביב