התחברות
הרשמה
נטלתי בטעות בבוקר שלוש ימין ואז נזכרתי שצריך לסירוגין אז שוב נטלתי אחד ימין אםד שמאל ככה לסירוגין זה בסדר? כי לא ניגבתי
אחרי השלוש
9 בנובמבר 2023, 11:52
יהדות
דתיים
דת
3 תשובות
פעם הבאה תעשי כמו שצריך
אלופה
princess_
יכולת ליטול שוב אם לא ברכת
י
יש לי יותר מדי שאלות שאלות
כן את יכולה:) כל הכבוד שאת בודקת!!
ה
היי ; )
באותו הנושא:
אם באתי ליטול ידיים בבוקר ובטעות שפכתי שלוש על יד אחת (עדיין לא בירכתי רק שפכתי שלוש על יד אחת) זה בסדר אם ניגבתי
הטסטר צעק עלי כי אותתי בטעות שמאלה במקום ימינה ונכנסתי ללחץ ואז הוא נגע לי בהגה.
הברזתי למורה לנהגיה בטעות בבוקר
שלוש עגילים באוזן שמאל ושתיים בימין א שלוש עגילים בשמאול ואחד בימין?
מה אומרים שלוש בלילה או שלוש בבוקר? אני אומרת שלוש בלילה וחברה אומרת שלוש בבוקר מי צודקת?
אתמול בלילה גזרתי בטעות את הריסים בעין ימין
אם בטעות בכביש דו סטרי נסעתי בשמאל במקום בימין בטסט והבוחן העיר לחזור לימין
בטעות נשכתי את הלשון שלי בבוקר, איך להרפות את זה חח
אני לא זוכרת אם אני נטלתי ידיים בבוקר(אני לפני תפילה) מה עושים?
אם עליתי בטעות קצת על המדרכה כשפניתי ימינה בטסט, בטוח בטוח נכשלתי??
בטעות נגחתי באח שלי בבוקר ונהייתה לי סחרחורת, הלכתי למיטה ואני רק זוכרץ שקמתי