3 תשובות
שלהכנסת אורחים יש מעלה גדולה מאוד, ומשווים אותה כאן לקבלת שכינת הקב"ה
כאשר אדם זוכה לדיבור עם אלוהים בהתגלות נבואית, כלומר מקבל את פני השכינה,
ותוך כדי זה מגיע אליו אורח שזקוק לעזרתו, לדאוג לו לארוחה וכדומה,
המעלה של מצוות הכנסת אורחים והדאגה לרווחתם גדולה וחשובה יותר מההתגלות הנבואית, ולכן עליו להפסיק את הדיבור עם ה' ולגשת לטפל באורח.

המדרש הזה בא ללמד על המעלה הענקית שיש למצוות הכנסת אורחים.
ממש ליטרלי, שזה גדול מזה
אנונימי