19 תשובות
8 אני חושבת
אבל אל תדאגי החיסון עצמו לא עד כדי כך כואב
אבל אל תדאגי החיסון עצמו לא עד כדי כך כואב
שואל השאלה:
שניהם ביחד?
שניהם ביחד?
לא עשיתי פפילומה.. אבל טענוס לא היה כואב
זה לא כואב ונגמר מהר מאוד
אומרת לך בתור מישהי שיש לה חרדות ממחטים- קטן עלייך ברמות אחות, אני סומכת עלייך
תעדכני אותי כשתסיימי
אומרת לך בתור מישהי שיש לה חרדות ממחטים- קטן עלייך ברמות אחות, אני סומכת עלייך
תעדכני אותי כשתסיימי
זה כואב קצת אחכ, לא ממש באותו הרגע אבל פפילומה כואב קצת יותר
נראה לי לא הכי זוכרת פשוט יודעת שאחד מהם עושה כאבים לכמה ימים ואז זה עובר
שואל השאלה:
כאילו כואב האחרי? אני מפחדת נטו מהדקירה
כאילו כואב האחרי? אני מפחדת נטו מהדקירה
שואל השאלה:
הדקירה עצמה כואבת?
הדקירה עצמה כואבת?
הדקירה עצמה לא עד כדי כך כואבת
זה קורה ככ מהר שאת אפילו לא תרגישי, אל תדאגי 3>
4 לא כזה נורא באמת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
נקווה לא להתעלף שם
תודה❤
נקווה לא להתעלף שם
אל תחשבי על זה באמת שטויות
אנונימית
בהצלחהה❤
טטנוס לא מאוד כואב
פפילומה יותר כואב אבל תעברי את זה
זה לרגע ועובר, זה שווה את זה
פפילומה יותר כואב אבל תעברי את זה
זה לרגע ועובר, זה שווה את זה
אני זוכרת שממש כאב לי כמה ימים
אני עשיתי רק את הטטנוס
החיסון עצמו לא כזה כואב משהו כמו2/10
אבל אחרי שעה האזור כואב קצת כמו מכה יבשה משהו כמו4-5/10
החיסון עצמו לא כזה כואב משהו כמו2/10
אבל אחרי שעה האזור כואב קצת כמו מכה יבשה משהו כמו4-5/10
הטטנוס כואב רצח אחרי ופפילומה לא כ1ואב רק לשעה הראשונה
אנונימי
וואלה בכנות כשעשו לנו את זה ממש פחדתי ולא הסכמתי אז לא עשיתי, ולכן הייתי צריכה ללכת לעשות בקופת חולים וזה היה ממש מבאס אבל מבחינת כאב הטטנוס לא כואב בכלל אולי דקירונת כזאת והפפילומה פשוט חומר סמיך ממש אז מרגישים אותו חודר לגוף ויש מן לחץ ביד, אבל זה עובר תוך 10 דק וזה גם לא כואב זה פשוט לוחץ
באותו הנושא: