התחברות
הרשמה
הגיפיאס של הטלפון מראה שאני בקהיר, מישהו יודע איך לשנות את זה? כי זה בעיה גם עם הוויז
8 בנובמבר 2023, 11:16
טלפון
טלפונים
אייפון
סיסמאות
הגדרות
תשובה אחת
וואי לי הראה שאני בביירות פעם
זה הסתדר לי לבד
A
Anime_gurl
באותו הנושא:
אני באמת נראה כמו שאני במראה או במצלמה של הטלפון?
הג'י פי אז מראה לי שאני בקהיר במצרים למה זה ככה ?
שהטלפון שלכם מכובה מראים שהתקשרו שאתם מדליקים את הטלפון? בדקתי אצלי ואצל אבא שלי וזה לא מראה אם הטלפון מכובה רק בוואצפ
אם אני סוגרת את הטלפון על האתר זה מראה שאני מחוברת?
מה השעה בקהיר?
המיקום של האייפון מראה לי שאני בקהיר בכל אפליקציה. מישהו יודע מה הסיבה? זה פריצה?
שהטלפון כבוי ויש שיחות, אחרי שפותחים את הטלפון זה מראה על שיחות שלא נענו
מה דעתכם על הסרט מחזור כ"ט של בית ספר אבו שבאב בקהיר?
איך שאני נראת במראה ואיך שאני נראת במצלמה של הטלפון , אני נראת אותו דבר????
אני היחידש מרגיש שאני יותר יפה כשאני מסתכל במראה מאשר שאני בטלפון מצטלם?
שמעתם על אמיר בקהיר?