3 תשובות
לשלוח הודעה רוצה להיפגש?
פשוט תעשי את זה אחות , איך שזה נשמע
לדבר יותר ואם את רואה שהקשר באמת הולך אני חושבת שאפילו הוא יציע ואם את רואה שלא תעשי את זה את כי וואלה חיים פעם אחת
לדבר יותר ואם את רואה שהקשר באמת הולך אני חושבת שאפילו הוא יציע ואם את רואה שלא תעשי את זה את כי וואלה חיים פעם אחת
פשוט להיות כנה איתו ולשלוח לו על זה הודעה אם הוא רוצה להיפגש
באותו הנושא: