3 תשובות
שואל השאלה:
אשים קצת אשטגים בקטנה
ונראלי אעלה עכשיו כי אין לי זמן אחר בגלל עבודה
אשים קצת אשטגים בקטנה
ונראלי אעלה עכשיו כי אין לי זמן אחר בגלל עבודה
אנונימית
לא בבוקר ולא בצהריים ולא שבת
אני מעלה ולא עושה האשתגים וזה הגיע לי לכמה פעמים לפור יו
באותו הנושא: