8 תשובות
היה לה סטיפס?
אנונימי
מרגש כואב ועצוב,
תהיי חזקה עוברים הכל בחיים
אני שולחת לך חיבוק
כמה עצוב לקרוא
תודה על השיתוף
אנונימית
כואב הלב. תישארי חזקה בשבילה! אם את צריכה משהו תמיד כאן בשבילך
מצטערת לשמוע❤
אני בטוחה שהיא במקום טוב עכשיו והיא שומרת עלייך מלמעלה
עכשיו היא כבר יודעת הכל לפחות ..
שואל השאלה:
לא, אבל היא תמיד הייתה נותנת לי לשאול בשבילה שאלות
אנונימית
אמאלהה יש לי דמעותת