7 תשובות
שואל השאלה:
אייפון חמש עשרה שמעתי שהוא לא טוב בכלל
אייפון חמש עשרה שמעתי שהוא לא טוב בכלל
אנונימית
הם כן לא סתם זו החברה הכי נמכרצ בעשרו האחרון והטובה ביותר כנראה שמעת רק על בעיית החימום יתר שזה תוקן
את יכולה לקנוצ גם 13 רגיל 128 זה ו14 אותו דבר באמצ והוא עולה לדעתי בסביבות ה2500
^איך אפשר לטעון שאייפון הכי נוח? לקח להם 9 שנים לעבור לtype c וגם אז הם לוקחים דור ישן
אייפון 15 רגיל 128 גיגה או 14 2700-3100 באילת טלפון שיכול להחזיק לך שנים החברה עם המצלמות והנוחות הכי טובות בשוק של היום וכעיקרון הטלפונים הכי נמכרים בעשור האחרון
שואל השאלה:
יש תקציב, מה מומלץ?
אבל גם לא משהו ב5000 שקל. לא מוגזם
יש תקציב, מה מומלץ?
אבל גם לא משהו ב5000 שקל. לא מוגזם
אנונימית
מה התקציב שלך?
באותו הנושא: