התחברות
הרשמה
האלה שמפגינים בחו"ל בעד פלסטין באמת חושבים שהם ישנו משהו?
7 בנובמבר 2023, 18:37
ישראל
פוליטיקה
הפגנות
אנטישמיות
4 תשובות
כן
א
אין לי מה לכתiב
כנראה
N
Natasha from Russia
באותה מידה אפשר להגיד את זה על אלה שמפגינים בעד ישראל
ט
טוב פסדר
לא והאלה ברובלוקס חושבים שהם ישנו את העולם
י
יוליייייייייי
באותו הנושא:
לכל אלה שמפגינים אתם יכולים להכנס בבקשה, באמת שאני מעוניינת לשמוע את דעתכם, זה באמת חשוב לי
למה השמאלנים מפגינים עם דגלי פלסטין והלהטב?
מה אתם חושבים על המפגינים בתל אביב שמסתובבים עם דגלי פלסטין?
אלה שמפגינים נגד הרפורמה כנסו
מה דעתכם על זה שעכשיו עכשיו עכשיו בתל אביב אבן גבירול מפגינים עם דגלי פלסטין
באמת שהתומכי פלסטין כאלה חסרי מוח וזה מתיש לריב איתם
יש אנשים בארץ שתומכים עכשיו בפלסטין ומפגינים?
לא הבנתי את כל הסיפור בטיקטוק עם פלסטין, פלסטין באמת קיימת?
למה בארץ קוראים לאלה שמפגינים להדחת ביבי "משועממים חסרי חיים" או "אנרכיסטים" ולאלה שמפגינים להדחת לוקשנקו "שוחרי צדק"?
למה המפגינים בצרפת מניפים דגלי פלסטין?
למה אותם מפגינים שמפגינים כנגד הדמוקרטיה לא מפגינים גם בעד לגליזציה?