4 תשובות
לדעתי לא, זה ממש מעט וחסר מלא חלבון
נראהלי בסביבות 900 קלוריות
זה לא מספיק בכלל תאכלי עוד!
ולפי זה שאת ממש סופרת צ'יפסים אני יכולה להבין לאן זה חותר..
בבקשה תאכלי
חסר חלבון וויטמינים
זה רק 2 ארוחות, את צריכה לאכול עוד ארוחה ביום ורצוי אחת שתהיה יותר גדולה מאלה ותשביע אותך