6 תשובות
קומי מהטלפון
אם החיילים עכשיו נלחמים בעזה על החיים שלהם בשביל שנמשיך להתקיים פה אני בטוחה שאת יכולה לעשות את המינימום ולקום
טוסט
עכבר!
על החיים שלנו^^^
שואל השאלה:
^^^ העכבר כמעט הרים אותי
^^^ העכבר כמעט הרים אותי
באותו הנושא: