התחברות
הרשמה
מה החלק הכי עצוב שהיה לכם בסדרה המאה?
6 בנובמבר 2023, 23:17
3 תשובות
לקסה מתה
א
אנונימית293838
המוות של אמא של קלארק , לא הגוף אלא הנשמה
כ
כיף כאפה
המוות של לקסה, בכיתי איזה שבוע שלם. גם המוות של ג'ספר
A
Aneurysm