5 תשובות
וואי וואי אחי מכיר תסיטואציה ככ אני לקחתי רואקוטן וזה כמעט רצח לי תכליות תפסיק לאכול שומנים וכאלה גם בריא וגם מוריד ממש תאקנה
אנונימי
שואל השאלה:
כן? נפטרת מהאקנה? בסוף
אנונימי
אני מציעה שתקנה את הסבון של cera ve זה עזר לי להוריד את האדמומיות ואת הפעצעונים
אנונימית
עוד יש אבל זה היה לי כאילו בדרגה הכי קשה ועכשיו זה רק קצת אדום כזה ולא מאוד רואים אבל צריך להקפיק ולהתמיד בזה
אנונימי
תנסה משחות תלך.לרופא עור והוא יתאים לך