54 תשובות
שואל השאלה:
מקווה ששורפים את הגועל נפש הזה
אנונימית
עוטפים בחזיר ושולחים חזרה (לפחות זה מה שצריך לעשות) למען יראו ויראו
(לפי הדת המוסלמית הם לא יכולים להגיע לגן עדן אם נגעו בחזיר)
שאלה טובה. מקווה שנותנים לחזירי בר לאכול
אנונימית
שורפים
אני גם שאלתי פעם וענו לי ששמים בחדרי קירור למיקוח וכאלה בשביל להחזיר את החטופים בחזרה ולהחליף בינהם
צריך לשרוף אותם
אני ממש מקווה שמשתינים עליהן ואז שורפים אותם
^^^^אבל ישראל מוכנים להחזיר איש חי בתמורה לגופה, לחמאס לא אכפת מגופות
אנונימית
צריך לפני שהורגים אותם להאכיל אותם בחזיר ואז את הגופות שלהם לתת לחזירים לאכול
אנונימית
מה אמורים לעשות? לשרוף אותם עד שזה יהיה עפר על האדמה שאנחנו דורכים עליה
מה עושים? כנראה שיחזירו לחמאס..
מקווה שמפרקים אותם ושולחים את האיברים שלהם בחזרה למשפחות
אנונימית
לשרוף
עוטפים החזיר מעלים על מטוס ומפילים על עזה כמו שמפילים את הדפים אזהרה לפלסטינים לעזוב את הבניין
משליכים ליאור
נקצוב אותם נהפוך אותם לדשן אורגני ונשקם את העוטף נהפוך אותו לירוק מתמיד
זורקים לפח
צריך לעשות להם מוות גירסת התנ"ך. לזרוק אותם על איזה הר ולתת לנשרים לנשנש. היה נחשב לאחד ה"קבורות" המזלזלות במקרא
Fpx
נראלי מחזיקים תגופה והם מחזירים לנו בני אדם לפעמים תמורת מלא אנשים ואולי גופה שתיים אבל נראלי בעיקרון מחזיקים אותם
יקברו אותם. זה מה שמבדיל אותנו מעמים אחרים.
אנונימית
נראה לי ששומרים את הגופות בשביל עוד כמה זמן לעשות מיקוח
אני לא חושבת שהמשפחות שלהם רוצות את הגופה. אין להם ערך לזה. והם יודעים שלנו כן יש ערך לזה ובגלל זה הם שמרו גופות של ישראלים שהם חטפו. בכל מקרה אנחנו כן נקבור אותם כי אנחנו לא חיות בניגוד אליהם
אנונימית
מוכרים אותם לברזל
אנונימי
אתם מעליבים אותם דיי כבר
חזירי בר לא כאלה גרועים שהם יאכלו את הגועל נפש הזה
אני בוכה^
ואני עד עכשיו לא חשבתי על השאלה הזאת בכלל
יש הרבה גופות של מחבלים (אמן שיהיו עוד), אני חושבת שאת הרוב לפחות הם שורפים או משהו
צריך אבל לעטוף אותם בבשר חזיר או משהו
הסבירו איפשהו מעליי למה
שורפים?
את האמת שכרגע אני יודעת שחלק גדול מהגופות עוד פשוט מפוזרות בשטחים, אבל זה ממש מסוכן וזה יכול לגרום למגפה... בגדול אני די בטוחה שעם הגופות שכן עשו איתן משהו קברו בקיברי אחים די ענקיים
אח שלי אוסף את הגופות ורואה את כל התהליך,לוקחים את הגופות למעבדה כזאתי דיאני לבדוק קודם אם הם יהודים/אזרחים שלנו
ואם מחבלים או לא קשורים אלינו אז זורקים לבורות
כרגע אין לדעת מה נעשה איתם בהמשך.
זה די עיניין מסווג אז כותבת מאנונימית
(יכול להיות ששורפים חלק,יש באיסוף גופות כמה תפקידים זה התקפים של אח שלי)❤(נ.ב תפסיקו להפיץ שקרים זה ממש ממש מיותר
אנונימית
או שמחזירים ךהם או שקוברים אותל כדי לטהר את הארץ
אנונימית
חלק שולחים לאימונים, כמו בכלביה שלי, כדי להכשיר כלבי גופות
רוקדים עליהן
לשרוףף
שומרים כדי להתמקח על הגופות
זה הרבה יותר יעיל מכל ההצעות פה של שריפה ונתינה לחיות
משתמשים באברים שלהם בשביל יהודים
בואו נתערב שיקברו אותם ואיזה זמר יבוא לשיר להם למחבלים בכלא יש תנאים יותר טובים ממני מביאים להם אוכל שתיה לימודים תואר ראשון
מה שראיתי באינסטגרם עולה להם על הראשים ועושה תמונה
לים או שורפים את זה
מחפשים גופות של ישראלי ששמו בערמות עם המחבלים ולא מצאו אותם וכרגע הם נעדרים ואת השאר זורקים למכולות
אני יודע מהרבנות הצבאית שאחראית על זה
מוחים את זכרם. וזה מה שחשוב
וואי האנונימית שרשמה לקבור,
העלית לי תסעיף ברמות.
איך לאנשים עדיין נשאר לב לחלאות האלה?
גועלי.
לדעתי הגופות שהושחטו בטח שורפים
והגופות שבמצב טוב שומרים למיקוח
כ ב י כ ו ל - ל ד ע ת י
ואם הערבים לא ירצו בחזרה תגופות אני בעד שיעשו עליהם ניסויים, במקום לנסות על בעלי חיים מסכנים לנסות על גופות מסריחות אם ישאר מהן משהו
מקווה שאין גופות לעשות איתם משהו...
או שיתלו בכיכר זה גם אופציה
וואעליה כל התגובות פה לא יפה לדבר ככה מסכנים (החזירים)
שורפים ומפזרים את האפר בים מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל
זה מה שבאמת קורה זאת לא דעה או משהו
זורקים לזבל? מאיפה לי
אנונימית
עושים דומינו
שורפים
ככל הנראה הצוות הרפואי בעזה מפנה את אותן גופות, אם את מתכוונת לגופות של המחבלים בארץ אז ככל הנראה שקוברים אותן בשביל עסקת חילופין או משהו כזה.
בעיקרון, משאירים באותו מקום עד שאפשר לזרוק בחזרה
אנונימי
זורקים אותם
ראיתי סרטון שחזירי בר אכלו את הגופות של המחבלים כאילו מאותו המקום שבו הרגו אותם פשוט השאירו אותם שפ וחיות אוכלות אותם
נותנים לתרנגולי הודו לאכול
משאירים אותם להירקב בחוץ מה יש לנו להתעסק עם גופות של האויב? במיוחד שלא יהיה אחר כך למי להחזיר את הגופות
^ נראה לך. לא משאירים גופה בחוץ. שלחו טרקטורים לפנות אותם. ראיתי גם סרטונים של הפינויים. פשוט לקח זמן עד שהוציאו את כולם וחלקם פשוט נאכלו על ידי חיות בר. אבל בכללי לא משאירים גופות בשטח ציבורי. מאמינה ששורפים את הגופות או מתפטרים מהם איך שהוא