23 תשובות
אני עושה סטוקינג כי אני רוצה לדעת דברים על הבן אדם וכי זה כיף
אחי בנות זה פילוסופיה שלמה אל תנסה בכלל להבין
פשוט להרגיש שאת יודעת יותר על מישהו שאת רוצה
אנונימית
זה כיף
זה פשוט כיף
כמו להשתין
כמו להשתין
לדעת דברים כאילו דה
זה הכי כיף שיש
בחיים לא עשיתי סטוק על מישהו
אלא אם כן זו איזה צאחלה מהשכבה
אלא אם כן זו איזה צאחלה מהשכבה
אני עושה סטוק רק על אנשים שבאמת משמעותיים בחיים שלי ואני בן אדם אובססיבי ונקשר זה בטבעי שלי
לא יןדעת זה כיף ומעביר את הזמן
זה כיף, לגלות עליו פרטים, במיוחד עם זה מישהו חתיך או קראש
אם זה סתם מישהו רנדומלי את מרגישה כמו מרגלת חחח
אם זה סתם מישהו רנדומלי את מרגישה כמו מרגלת חחח
אני לא יודעת בכלל איך לעשות סטוקינג, אני רק יכולה לחפש את השם באינסטגרם או למצוא את האינסטגרם של חברים וכאלה
אבל זה הכי בסיסי בעולם, זה גם בנים מצאו את חברות שלי להתחיל איתן ככה
אבל זה הכי בסיסי בעולם, זה גם בנים מצאו את חברות שלי להתחיל איתן ככה
^כן כנל
^^,חחח הייתה לי רשימה שלמה של דברים שידעתי על הקראש שלי
חלק היו מאוד רנדומליים...
חלק היו מאוד רנדומליים...
אני מרגישה סוכנת חשאית
שתדע שלרוב פה יש פונטציאל למודיעין
שתדע שלרוב פה יש פונטציאל למודיעין
אנונימית
בעיקרון משועממות
החברה הסטוקרית שלי- כתבה את השמות של כל הבנים מהכיתה הקודמת בגוגל, לקחה את התמונות שלהם שהיא מצאה שם ועשתה מהם סטיקרים (וזה רק סטוקינג אחד שהיא עשתה)
תשמע, סטוקינג זה אופי אין מה לעשות
ואם מישהי עושה עליך (עם כמה שזה מטריד) כך זאת כמחמאה
תשמע, סטוקינג זה אופי אין מה לעשות
ואם מישהי עושה עליך (עם כמה שזה מטריד) כך זאת כמחמאה
כי אנחנו אוהבות לדעת הכל
כיף רצח
אני מרגישה מרגלת
ואחרי זה אני מרגישה שאני יודעת הכל על הבן אדם
אני מרגישה מרגלת
ואחרי זה אני מרגישה שאני יודעת הכל על הבן אדם
זה כיף
פשוט אושר עילאי
אנונימית
גם בנים עושים את זה
זה סתם נחמד
זה סתם נחמד
אני בדר"כ עושה רק למי שבאמת מעניין אותי וזה לרוב אנשים מסדרות..
זה כיף לדעת יותר על הבן אדם זה כאילו חוצפה אבל ממש ממש כיף מסקרן ומעניין אבל גם רק אנשים ספציפית כמו שאמרתי לא כל בן אדם שימצחן בעיני ברחוב
זה כיף לדעת יותר על הבן אדם זה כאילו חוצפה אבל ממש ממש כיף מסקרן ומעניין אבל גם רק אנשים ספציפית כמו שאמרתי לא כל בן אדם שימצחן בעיני ברחוב
אנונימית