15 תשובות
עזהלנד
אנונימית
אומיגאד עזהלנד זה טוב רצחח
ברור שטוב חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אני ככ הולכת לעשות עזהלנד עובדת על זה מהיום או מחר זה יהיה מטורף
אני ככ הולכת לעשות עזהלנד עובדת על זה מהיום או מחר זה יהיה מטורף
אנונימית
חחח תעשי זאת אני האנונימית אפשר פרח?
תודה:)
שואל השאלה:
אם יש לך משתמש רובלוקס אני אתן לך וי איי פי במשחק
אם יש לך משתמש רובלוקס אני אתן לך וי איי פי במשחק
אנונימית
יש לי תתני ליי
ראיתי כבר ברובלוקס "בואו לעזהלנד" תנסי לחשוב על רעיון מקורי יותר אולי
אנונימית
שואל השאלה:
מה השם משתמש?
מה השם משתמש?
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי אני ארשום לך
אתה יודעת לתכנת בlua? זה חלק גדול כדי ליצור מחשק
שואל השאלה:
להגיד לך את האמת לא למדתי כלום אבל אני לומדת תוך כדי מיוטיוב ומכל מיני דברים וכל הזמן אני אשפר את המשחק בגלל זה גם רציתי להתחיל מקטן לעשות משחק קטן לישראלים ותוך כדי אני יעשה עוד ועוד
להגיד לך את האמת לא למדתי כלום אבל אני לומדת תוך כדי מיוטיוב ומכל מיני דברים וכל הזמן אני אשפר את המשחק בגלל זה גם רציתי להתחיל מקטן לעשות משחק קטן לישראלים ותוך כדי אני יעשה עוד ועוד
אנונימית
מעולה שאת לומדת, זה ממש כיף להבין את זה וליצור כל מיני דברים ומקווה שעזהלנד תצליח
^^את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי אני אגיד לך את המשתמש שלי
באותו הנושא: