3 תשובות
את מבינה שאנחנו לא יכולים פשוט לנטוש אותם שם?
אנחנו גם לא טיפשים לבוא ולהתאבד שם החיילים שלנו חכמים ויש להם רעיונות איך לבוא ומה לעשות לא באים על עיוור בלי לדעת כלום יש טכניקות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עדין לא הבנתי מה ההיגיון גם אם לא באים על עיוור עדין נהרגים חיילים
וגם לא נראלי שבאמת ישטחו את עזה אין לממשלה אומץ לעשות את זה
אז מה נעשה נמחוק אם החטופים אם חמאס? עדיף להחזיר כמה שיותר חטופים הביתה גם עם נאבד חיילים