18 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי 20
חשבתי 20
אנונימי
מתחת ל20 זאת חסימה לצמיתות.
מתחת ל30 זמנית.
מתחת ל30 זמנית.
מתחת ל25
איך הגעתם ל25, אחד העתיק מהשני טעות.....
25
אל תקשיבי לזאת שאומרת מתחת ל20 זה תשובה שגויה מתחת ל25 נחסמים לגמרי
אל תקשיבי לזאת שאומרת מתחת ל20 זה תשובה שגויה מתחת ל25 נחסמים לגמרי
אנונימי
מתחת ל 25
^ אבל זה תשובה לא נכונה! הרוב אומרים גם 25 כי זה מ25 לא מ19
אנונימי
^זה לא משנה מה הרוב אומרים זה משנה מה נכון, מוזמנים להיכנס לחוקים ולראות בעצמכם(:
אבל זה מ25 אתם סתם מטעים גם כתוב בחוקים של האתר
אנונימי
תראו פה-
קישורים מצורפים:
אז למה כולם אמרו 25?
אנונימי
ככה זה שמעתיקים אחד מהשני בלי לבדוק...
מתחת ל25
אהה תודה^
^^ אפשר, אני חזרתי מחסימה לצמיתות למשל, הייתי 16 והחזירו אותי על 32
אנונימי
מתחת ל25
שואל השאלה:
^סוף סוף תודה!
^סוף סוף תודה!
אנונימי
רגע ואז אי אפשר לחזור??
באותו הנושא: