8 תשובות
אני מבינה. אני גם ממש רוצה להתווכח איתם אבל תהיי חכמה
שואל השאלה:
אני עונה להם עובדות מן הסתם, לא סתם מדברת אל קיר
אני עונה להם עובדות מן הסתם, לא סתם מדברת אל קיר
הם לרוב לא מקשיבים לעובדות. את יודעת את האמת, זה מספיק טוב. זה יותר מצחיק לצפות בהם נובחים ומשקרים כמו תינוקות מאשר לנסות לדבר איתם
שואל השאלה:
אני מגיבה להם "thanks for supporting israel והם מתחילים לבכות הם ממש חלולים
אני מגיבה להם "thanks for supporting israel והם מתחילים לבכות הם ממש חלולים
לא לריב
שואל השאלה:
אבל זה מצחיק..
אבל זה מצחיק..
אל תריבי. זה שנובח חזק הוא המטומטם. הם לא יקשיבו לך גם ככה, לא נוח להם לשמוע את האמת בפנים
זה תלוי מה הם אומרים