אני משרתת במרכז ברגיל אבל עקב המלחמה סיפחו אותנו לאילת (בגלל המלחמה עד להודעה חדשה) אנחנו יוצאים רק שישי ובתור דתייה זה ממש קשה לי. קשה לי הנסיעות הארוכות כל סוף ותחילת שבוע. ההורים שלי גרושים אז אני בקושי יכולה להתראות איתם (רק אם אחד מהם כי אני שומרת שבת). מה לעשות? ממש קשה פה ואין לי עשייה עד כדי כך חשובה. מה לעשות?