5 תשובות
כן מבינה אותך גם אני במצלמה אחורית נראית ממש אחר מאיך שאני במראה ובמצלמה קדמית
אבל מקווה שזה באמת איך שרואים במראה
אבל מקווה שזה באמת איך שרואים במראה
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח? כי אני פשוט עקומה כלכך במצלמה..
בטוח? כי אני פשוט עקומה כלכך במצלמה..
אנונימית
המראה, המצלמה מעוותת את הפנים שלך
אומרים שבמראה זה איך שאת נראית באמת
נראלי במראה ,במצלמה אחורית אני דומה לשימפנזה
באותו הנושא: