5 תשובות
כן מבינה אותך גם אני במצלמה אחורית נראית ממש אחר מאיך שאני במראה ובמצלמה קדמית
אבל מקווה שזה באמת איך שרואים במראה
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח? כי אני פשוט עקומה כלכך במצלמה..
אנונימית
המראה, המצלמה מעוותת את הפנים שלך
אומרים שבמראה זה איך שאת נראית באמת
נראלי במראה ,במצלמה אחורית אני דומה לשימפנזה