14 תשובות
תרשמי , חיים רק פעם אחת
צ'ה זה משנה פשוט תשלחי מזל טוב לאף אחד לא באמת אכפת
דילמה מאוד קשה תראי אני פשוט חייבת להגיד לך שלאף אחד לא אכפת אז פשוט תרשמי יפה שלי
תכתבי רק
מזל טוב ❤
זה הכי ענייני ונעים
מזל טוב ❤
זה הכי ענייני ונעים
תשלחי לו בפרטי, גם אופציה.
הרבה יותר מכבד לדעתי
אני גם הייתי כמוך, למי שהיה חושב לי להגיד אמרתי בפרטי ולא בפורום בקבוצה
הרבה יותר מכבד לדעתי
אני גם הייתי כמוך, למי שהיה חושב לי להגיד אמרתי בפרטי ולא בפורום בקבוצה
גם אני ככה אבל כולם רושמים
אז תרשמי,אני מבטיחה לך שלא יקרה
שום דבר רע והכל יישאר אותו דבר,אל תפחדי(:
אז תרשמי,אני מבטיחה לך שלא יקרה
שום דבר רע והכל יישאר אותו דבר,אל תפחדי(:
שואל השאלה:
^^^^לאלא כי זה הקטע אני אף פעם לא רשמתי הודעות בקבוצה של הכיתה!
כאילו אף פעם.
זה מרגיש כאילו כולם בכיתה רואים אותי בתור הילדה המביכה במציאות אבל כשמדובר בקבוצות עם הרבה אנשים היא שקטה כמו זריקת מחט.
אני פשוט מדמיינת פרצוף מופתע לכל מי שיראה שכתבתי משהו.
זה חרדה ענקית בעיקר כי זה בהתכתבות אז זה אומר שיש record שרשמתי שם משהו. אין לי מושג איך להתמודד עם זה-
^^^^לאלא כי זה הקטע אני אף פעם לא רשמתי הודעות בקבוצה של הכיתה!
כאילו אף פעם.
זה מרגיש כאילו כולם בכיתה רואים אותי בתור הילדה המביכה במציאות אבל כשמדובר בקבוצות עם הרבה אנשים היא שקטה כמו זריקת מחט.
אני פשוט מדמיינת פרצוף מופתע לכל מי שיראה שכתבתי משהו.
זה חרדה ענקית בעיקר כי זה בהתכתבות אז זה אומר שיש record שרשמתי שם משהו. אין לי מושג איך להתמודד עם זה-
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כן אבל זה מביא כל כך הרבה חרדהה ברצינותת
^^ כן אבל זה מביא כל כך הרבה חרדהה ברצינותת
אנונימית
נגיד והם יחשבו(למרות שהם לא וזה סתם
בראש שלך) הם ישכחו מזה אחרי 2 דק.
תרשמי לה מזל טובב,את לא יכולה לפחד מכל דבר יהיה בסדר ולא יקרה כלוםם מבטיחה לך.
בראש שלך) הם ישכחו מזה אחרי 2 דק.
תרשמי לה מזל טובב,את לא יכולה לפחד מכל דבר יהיה בסדר ולא יקרה כלוםם מבטיחה לך.
שואל השאלה:
^^כן אני מבינה את מה שאת אומרת אבלל איך אני יכולה לצפות מהם להבין שזה נורמלי אם אני לא מסוגלת אפילו לשכנע את עצמי...?
^^כן אני מבינה את מה שאת אומרת אבלל איך אני יכולה לצפות מהם להבין שזה נורמלי אם אני לא מסוגלת אפילו לשכנע את עצמי...?
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה רבה לך אבל עדיין אין לי מושג איך מתמודדים חחח
^^תודה רבה לך אבל עדיין אין לי מושג איך מתמודדים חחח
אנונימית
את לא מסוגלת לשכנע את עצמך כי את
חושבת יותר מידיי,תפסיקי לחשוב ותשלחי את ההודעה כבר. הדבר הכי גרועה שיקרה הוא שתגרמי למי שחוגג את היום הולדת לחייך.
לא לפחד יותר מידי מהחברה,חבל את
תפסידי המון בגלל זה.
חושבת יותר מידיי,תפסיקי לחשוב ותשלחי את ההודעה כבר. הדבר הכי גרועה שיקרה הוא שתגרמי למי שחוגג את היום הולדת לחייך.
לא לפחד יותר מידי מהחברה,חבל את
תפסידי המון בגלל זה.
^אני מתה חחח
או שתכתבי לו בפרטי. או שתביני שכולם כותבים וגם את. מה הסיפור?! אף אחד לא יעשה מזה עניין