6 תשובות
כדי למצוא נקודת קיצון מציבים y=0
ומעלים את המשוואה בריבוע כדי להעלים את השורש וזה יוצא x^2-25=0
ואפשר לעשות טרינום
x+5)(x-5)= 0)
וזה יוצא x=5,-5
ומעלים את המשוואה בריבוע כדי להעלים את השורש וזה יוצא x^2-25=0
ואפשר לעשות טרינום
x+5)(x-5)= 0)
וזה יוצא x=5,-5
זאת דרך יותר קלה לדעתי:)
שואל השאלה:
^^ זה מה שעשיתי יוצא אין פיתרון
^^ זה מה שעשיתי יוצא אין פיתרון
אנונימית
שואל השאלה:
יש זה פשוט קיצון קצה
והתחום הגדרה הוא גם שווה לא רק גדול/קטן
יש זה פשוט קיצון קצה
והתחום הגדרה הוא גם שווה לא רק גדול/קטן
אנונימית
שואל השאלה:
לא ידעתי שמותר להשוות את הy לאפס בלי להראות נגזרת
תודהה הודית יפה
לא ידעתי שמותר להשוות את הy לאפס בלי להראות נגזרת
תודהה הודית יפה
אנונימית
שואל השאלה:
אה לא לעשות נגזרת?
אה לא לעשות נגזרת?
אנונימית
באותו הנושא: