13 תשובות
זה בשביל להתחזק בצניעות.
להתחזק
כל אחד והדרך שלו להתחבר.. לא חושבת שזה עניין של אנשים מה אנשים אחרים עושים.
שם זה פוגש אותן- מה אכפת לך?
שם זה פוגש אותן- מה אכפת לך?
אני אישית לא מאמינה ביהדות או באלוהים אבל הן מאמינות שלהפסיק ללבוש בגדים צנועים יעזור במלחמה, כמו שיש אנשים שמאמינים שללמוד תורה זה עוזר ולתת צדקה, ובזה שהן מעלות את זה אז הן מעודדות בנות אחרות
אנונימית
שואל השאלה:
הן עושות את זה רק כי זה הפך ל"טרנד" ולעשות כאילו הן משתתפות בצער
אבל למה שבמקום לעשות "צחוק" מהמלחמה שלא ילכו לתרום או משהו?
הן עושות את זה רק כי זה הפך ל"טרנד" ולעשות כאילו הן משתתפות בצער
אבל למה שבמקום לעשות "צחוק" מהמלחמה שלא ילכו לתרום או משהו?
אנונימית
זה כדי להתקרב לה'
וכדי לקרוע מעלינו גזרות קשות ורעות.
לא רואה בזה דבר רע.
גם אם זה רק "טרנד" לפחות זה טרנד חיובי שמחזק ומקרב לעומת כל הטרנדים האחרים שיש בטיקטוק...
וכדי לקרוע מעלינו גזרות קשות ורעות.
לא רואה בזה דבר רע.
גם אם זה רק "טרנד" לפחות זה טרנד חיובי שמחזק ומקרב לעומת כל הטרנדים האחרים שיש בטיקטוק...
כי מבחינתן זה נחשב לעודד בנות אחרות לעשות חטא אם הן ילבשו את הבגדים הלא צנועים
אנונימית
שואל השאלה:
קחו נגיד את ספיר "רונדלים"
עזבו את זה שהיא חתיכת מפגרת
רואים על הפנים שלה שכל מה שהיא עושה זה רק מתוך כוונה של לייקים ועוקבים
יש כאלה שבאמת עושות כדי להתחבר לדת
אבל אם תשימו לב
הרוב עושות בשביל להתקדם ברשתות
קחו נגיד את ספיר "רונדלים"
עזבו את זה שהיא חתיכת מפגרת
רואים על הפנים שלה שכל מה שהיא עושה זה רק מתוך כוונה של לייקים ועוקבים
יש כאלה שבאמת עושות כדי להתחבר לדת
אבל אם תשימו לב
הרוב עושות בשביל להתקדם ברשתות
אנונימית
^^^^אני מניחה שהן מכינות מהבגדים משהו אחר
ואסור לתרום כי זה לגרום למישהי אחרת לחטוא
ואסור לתרום כי זה לגרום למישהי אחרת לחטוא
גם אם זה טרנד אז זה טרנד של בנות ישראל וטרנדים כאלה זה טוב. כל דבר שהוא מחזק את עם ישראל ומקרב אותם לתורה הקדושה שאלוקים נתן לנו זה טוב! אשרי בנות ישראל שמתקרבות לאלוקים וחוזרות לדרך הקדושה ושומרות על הקדושה והצניעות!
אם זה טרנד אז רק כאלה.
אסור לתרום בגדים לא צנועים כי זה נקרא "בפני עיוור"- הכשלה.
לא רואה פה צחוק, אף אחת לא מנסה לעשות את זה בשביל טרנד וזה לא בשביל להשתתף בצער אלה להתקרב להשם - ההתקרבות האישית שלהן
אסור לתרום בגדים לא צנועים כי זה נקרא "בפני עיוור"- הכשלה.
לא רואה פה צחוק, אף אחת לא מנסה לעשות את זה בשביל טרנד וזה לא בשביל להשתתף בצער אלה להתקרב להשם - ההתקרבות האישית שלהן
שואל השאלה:
יש בנות שהן באמת עושות את זה כדי להתקרב לדת
ורואים עליהן
אבל יש כאלה שעושות את זה בשביל לייקים ושיראו "היי אני מחוברת למלחמה וכולנן משתתפים"
ולתרום בכללי אמרתי
ללכת לעזור
לתרום ציוד, בגדים, אוכל.. לא חסר
יש בנות שהן באמת עושות את זה כדי להתקרב לדת
ורואים עליהן
אבל יש כאלה שעושות את זה בשביל לייקים ושיראו "היי אני מחוברת למלחמה וכולנן משתתפים"
ולתרום בכללי אמרתי
ללכת לעזור
לתרום ציוד, בגדים, אוכל.. לא חסר
אנונימית
גם אם הן עושות את זה בשביל שיראו
הן עדיין עושות דבר טוב וזה גם מזכה את הרבים
ולא תורמים בגדים לא צנועים כי אסור לתרום בגדים לא צנועים. לא אמורים להיות בגדים לא צנועים בכלל.
הן עדיין עושות דבר טוב וזה גם מזכה את הרבים
ולא תורמים בגדים לא צנועים כי אסור לתרום בגדים לא צנועים. לא אמורים להיות בגדים לא צנועים בכלל.
באותו הנושא: