3 תשובות
פשוט תתכונני טוב למבחנים ותני את הכי טוב שלך, השלב הכי קשה הוא השלישי והוא השלב המעשי. גם אם לא תתקבלי יש המון אלטרנטיבות מעניינות לא פחות. בהצלחה❤❤
את כנראה מאוד חכמה אז פשוט להתכונן מלא ולכוות לטוב
שואל השאלה:
^חחח הלוואי אבל תודה
אנונימית