40 תשובות
בבר או במועדון
תנסי להתחבר לאנשים בבית ספר
אין באמת דברכזה חברים לחיים
אנשים באים והולכים
אנשים באים והולכים
אני אהיה חברה שלך
אין דבר כזה חברים אמיתיים אם זה לא חברי ילדות:)
יש חלק שהכרתי דרך ההורים וזה אחלה
בעיקר בהתנדבויות צופים וכאלה תלוי בגיל שלך
בעיקר בהתנדבויות צופים וכאלה תלוי בגיל שלך
תנתקי קשר עם כל מי שעושה לך לא טוב ואל תתפשרי מגיע לך את הטוב ביותר
במקומות כמו תנועות נוער או חוגים (או מחוננים במקרה שלי) שבהם הגעת למקום כי יש לך איזו גישה משלך שנכנסה למקום הזה
שאלה טובה
אני אהיה חברה שלך, מעוניינת?
קודם כל לא בסטיפס תהיי בטוחה
אנונימית
בשירות או בצבא זה אנשים שנשארים לכל החיים
בסטיפס אוף קורס
קודם כל לדעתי חשוב שתדעי להציב גבולות וציפיות לאנשים שאת כן רוצה שיהיו בחיים שלך, אנשים שיכבדו אותך ויקשיבו לך במקום אנשים שסתם ימלאו חלל ריק.. זה לא קל למצוא חברים אמיתיים וזה ייקח זמן. הם יגיעו לחיים שלך רק שתהיי בסביבה שמתאימה לך. בהצלחה:)
בשום מקום. אין כזה דבר
תאמיני לי שאם היה כזה דבר לא הייתי בודדה והיו אשכרה מסתכלים עליי
ואיזה סטיפס בראש שלכם? פה רוב האנשים מזוייפים ונעלמים לך אחרי יום
תאמיני לי שאם היה כזה דבר לא הייתי בודדה והיו אשכרה מסתכלים עליי
ואיזה סטיפס בראש שלכם? פה רוב האנשים מזוייפים ונעלמים לך אחרי יום
אני מצטערת לראות את התגובות של האנשים כאן שרשמו שאין כזה דבר חברי אמת:/ אבל לדעתי רוב האנשים שאומרים את זה צעירים מדי בשביל לראות שזה באמת לוקח זמן לחיות ולהתבגר עם עצמך בשביל למצוא חברים לחיים.. מקווה שאני לא טועה
בכל מקום
בצבא
את החברים האמיתיים שלי הכרתי בבית הספר ובאינטרנט
סטיפס באמת אני אומרת
אין
אנונימית
תראי, יש חברי אמת, אבל אף אחד לא אמר שהם מחזיקים. אצל ההורים שלי וסבתא שלי זה חברות דרך הילדים או מהאוניברסיטה והחטיבה, אבל זה משתנה בין אדם לאדם. לי היו חברות טובות מאוד ביסודי, למרות שלפעמים הם התנהגו מגעיל\עלו לי על העצבים. בחטיבה הן באמת היו חברות מדהימות, אבל זאת לא הייתה חברות עמידה מספיק. חוץ מזה אני בחוגי מחוננים ושם יצרתי חבורה מדהימה ואנחנו בקשר חזק שטיפה נחלש כי הסתיים החוג בסוף החטיבה אבל זה מה יש ועם אחת מהם פיתחתי קשר מאוד חזק כי מצאנו תחומים משותפים
צריך למצוא תחומים משותפים וגם להבין שלא צריך להחזיר חברות בכח ומצד שני צריך לעבוד קשה בשבילה
כשתמצאי מישהו כזה באמת את תדעי
לדעתי אין דבר כזה חבר אמיתי
יש דבר כזה חבר שאפשר לסמוך עליו וזה מה שחשוב
לדעתי אין דבר כזה חבר אמיתי
יש דבר כזה חבר שאפשר לסמוך עליו וזה מה שחשוב
אנונימית
בבצפר
לא בסטיפס
(אבל ברצינות עכשיו)
פשוט לצאת החוצה ולנסות להיפגש עם אנשים או אפילו בבית ספר או בצבא או בעבודה
(אבל ברצינות עכשיו)
פשוט לצאת החוצה ולנסות להיפגש עם אנשים או אפילו בבית ספר או בצבא או בעבודה
אנונימית
מאחורי הדלת מחכים לך
לא בסטיפס חוץ ממני ולא יודע זה פחות איפה זה יותר מי אבל בפריפריה ככל שהחיים יותר קשים האנשים יותר קטלניים תמיד אנשים מהפריפריה יהיו עדיפים מתל אביבים יגידו לי בטח שלא ואני סתם מכליל ברוב הגורף זה נכון אם את רוצה לדבר בפרטי בשמחה
במכינה או במגמות וכאלה
האנשים השקטים הם תמיד הכי נאמנים
לא קל להתחבר לילדים שקטים אבל אם תתחברו ויהיה מאמצץ לקשר כלשהו מבטיח/ה לך תמצא
חברי אמת
חברי אמת
תנועות נוער
כנל
מי שאומר שאין חברים לחיים מבלבל את המוח, להורים שלי יש חברים שהם איתם 40+ שנה ובקשר טוב, זה נכון שלא כולם ככה אבל זה לא אומר שזה לא אפשרי
חברים? מה זה
אין לי חברים,לא היה לי כמה שנים
ועכשיו שסוף סוף התחלתי בית ספר שוב אז הכרתי חברה שתים אחת עזבה את הבית ספר בכלל אבל אחת יש לי אין לנו עדיין את הקשר הכי טוב אבל כן פה ושם מדברות ובבית ספר ביחד
אז לדעתי בבית ספר
(לגבי הבית ספר שלא תחשבו שאני בכיתה א אז לא למדתי שנתים בערך כיתה ז ו ח מסיבות אישיות והתחלתי כיתה ט השנה אחרי שנתים שלא למדתי אז לא הייתי בבית ספר ועכשיו הצטרפתי לבית ספר )
ועכשיו שסוף סוף התחלתי בית ספר שוב אז הכרתי חברה שתים אחת עזבה את הבית ספר בכלל אבל אחת יש לי אין לנו עדיין את הקשר הכי טוב אבל כן פה ושם מדברות ובבית ספר ביחד
אז לדעתי בבית ספר
(לגבי הבית ספר שלא תחשבו שאני בכיתה א אז לא למדתי שנתים בערך כיתה ז ו ח מסיבות אישיות והתחלתי כיתה ט השנה אחרי שנתים שלא למדתי אז לא הייתי בבית ספר ועכשיו הצטרפתי לבית ספר )
אנונימית
בעבודה/ התנדבות וכאלה זה תמיד חברים זמניים
חברים אמיתיים מכירים בילדות או דרך חברי ילדות
חברים אמיתיים מכירים בילדות או דרך חברי ילדות
מיצתרפת לשאלה
רק שלי בקושי יש חברים
רק שלי בקושי יש חברים
בהמשך המדרכה בצד ימין
תנועות נוער
באותו הנושא: