7 תשובות
לא
לא
לא, פשוט ברח וזהו
לא איזה פחדן איך הוא אכזב
עוד אחרי שהוא היה פה בשבת הזאת
עוד אחרי שהוא היה פה בשבת הזאת
לא, איזה פחדן גם עכשיו הוא העלה סטורים באינסטגרם שהוא נהנה כאילו כלום לא קרה והוא לא שמע את האזעקה הראשונה והאחרונה בחייו
אני בשוק איזה פחדן
אהבתי אותו חבל חביבי ברונו איכזבת^
אהבתי אותו חבל חביבי ברונו איכזבת^
הוא אף פעם לא מביע דעות בנושאים כאלה
אנונימית
באותו הנושא: