7 תשובות
כע
כן, למה שלא תאמין לה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאמינה לה , אבל זה לא אמור להיות משהו גדול? שכאילו אי אפשר לתפקד?
^אה חשבתי את בן ואתם זוג, בגלל זה קצת הסתייגתי, אבל אם זו חברה שלך או שההתקף לא היה חמור ככ או שהיא צריכה אותך בלי קשר
זה בא לידי ביטוי בדרכים ובעוצמות שונות
היי יקירה,
כל אדם מגיב בדרכו לחרדה ויש גם עוצמות שונות של חרדה. גם לאדם עצמו יכולים להיות התקפי חרדה שונים בעוצמתם.
יש אנשים שבהתקף החרדה התנהגות הביטחון שלהם קשורה בטלפון: להתקשר למישהו או לכתוב הודעה.
אני מצרפת לכאן קישור לפודקסט בנושא חרדה שיכול לעניין אותך:
https://sahar.org.il/anxiety/
נשמע שאת חברה טובה, היא מחפשת את קרבתך כשקשה לה.היא בוטחת בך בשעה קשה שלה.
את יכולה להעביר לה את הקישור לפודקסט וגם את הקישור לצ'אט שלנו עם מתנדב/ת באופן אנונימי לתמיכה ואוזן קשבת: https://sahar.org.il/help

מאחלת לך לילה טוב ושקט,
מתנדבת סה"ר