6 תשובות
מה השאלה?
שואל השאלה:
איך כותבים בערבית אבל כאילו עברית איפה את נגיד איס מי נועה אז איך אומרים בערבית איפה את
יאללה נראה אם אני זוכרת משהו מהחטיבה
עדכון:אני לא זוכרת
כאילו איפה את גרה?
כי אז זה סכנה פי מדינת (העיר שלך)
שזה אני גרה ב
שואל השאלה:
לא, פשוט איך אומרים בערבית איפה את
אה
אינה אנת?
איפה את