6 תשובות
מה השאלה?
שואל השאלה:
איך כותבים בערבית אבל כאילו עברית איפה את נגיד איס מי נועה אז איך אומרים בערבית איפה את
איך כותבים בערבית אבל כאילו עברית איפה את נגיד איס מי נועה אז איך אומרים בערבית איפה את
יאללה נראה אם אני זוכרת משהו מהחטיבה
עדכון:אני לא זוכרת
עדכון:אני לא זוכרת
כאילו איפה את גרה?
כי אז זה סכנה פי מדינת (העיר שלך)
שזה אני גרה ב
כי אז זה סכנה פי מדינת (העיר שלך)
שזה אני גרה ב
שואל השאלה:
לא, פשוט איך אומרים בערבית איפה את
לא, פשוט איך אומרים בערבית איפה את
אה
אינה אנת?
איפה את
אינה אנת?
איפה את
באותו הנושא: