75 תשובות
וואלה לא אכפת לי מזה, לא מסתכלת על תחת של בנים ביום יום
וואו, כל עוד הצד השני גדול
אנונימית
לא
כן אני נמשכת לתחת גדול של בנים (אני בן)
לי אישית זה די מוריד אבל יש כאלה שזה יפה בעיניהן
לא משהו שמרגש אותי במיוחד אז לא מוריד ולא מעלה.
כן
אנונימית
שואל השאלה:
בוא נגיד שיש לי יותר מבנות מסויימות (בעיקר אם הן רזות....) אבל אין לי ממש ענק רואים אותו הוא טיפה בולט מהרגיל אבל לא סטרלינג אם אתן יודעות מי זה
בוא נגיד שיש לי יותר מבנות מסויימות (בעיקר אם הן רזות....) אבל אין לי ממש ענק רואים אותו הוא טיפה בולט מהרגיל אבל לא סטרלינג אם אתן יודעות מי זה
אנונימי
לא
ואוו כן
אני פחות נמשכת אבל זה גם תלוי למי
לא יודעת לא כזה מעניין אותי זה לא שקמתי בבוקר הסתכלתי על תחת של בן ואמרתי שזה משנה אם זה גדול או קטן
פשוט לדעתי בנים בכללי לא צריכים לשים מכנס צמוד כי זה מגדיל להם את התחת מכווץ אותו
פשוט לדעתי בנים בכללי לא צריכים לשים מכנס צמוד כי זה מגדיל להם את התחת מכווץ אותו
אנונימית
לא
וואלה אני פחות בקטע של תחת אצל גברים
פשוט תלוי אם זה פרופורציונלי לגוף.. אבל אני לא ממש מסתכלת על זה
פשוט תלוי אם זה פרופורציונלי לגוף.. אבל אני לא ממש מסתכלת על זה
מי מסתכל על התחת של בנים?
תחת גדול לבנים זה מכוער אבל זין גדול זה יפה
שואל השאלה:
^זה הבעיה יש לי את שניהם אז זה מוריד ומעלה
^זה הבעיה יש לי את שניהם אז זה מוריד ומעלה
אנונימי
yes daddy
אנונימי
אני פחות נמשכת לזה
זה יכול להוריד לי
זה יכול להוריד לי
זה חמוד חח אבל לא כשזה יותר מידי בולט
אנונימית
ילד, אתה בן 13.
במה אתה מתעסק?
חחח מרגישה עכשיו פדופילית שעניתי לשאלה הזאת.
בכל מקרה, בשאלה הזאת.. כל אחת אוהבת משהו אחר.
מי שגם פחות אוהבת וזה הטעם שלה, אם היא מתחברת אלייך ונמשכת בכללי אז לא רואה סיבה שזה יוריד לה.
במה אתה מתעסק?
חחח מרגישה עכשיו פדופילית שעניתי לשאלה הזאת.
בכל מקרה, בשאלה הזאת.. כל אחת אוהבת משהו אחר.
מי שגם פחות אוהבת וזה הטעם שלה, אם היא מתחברת אלייך ונמשכת בכללי אז לא רואה סיבה שזה יוריד לה.
שואל השאלה:
רציני שאל תסתכלו על זה ככה כי אם תדברו איתי דקה תחשבו שאני בן 15 16 ולא אני אמרתי את זה אז סתמו
רציני שאל תסתכלו על זה ככה כי אם תדברו איתי דקה תחשבו שאני בן 15 16 ולא אני אמרתי את זה אז סתמו
אנונימי
אני לא מסתכלת על תחת של בנים להנאתי אבל זה לא משנה כל-כך
אנונימית
גם אני בת 13 ובתור אחת בגילך אני אומרת לך שזה לא אמור לשנות
עריכה: על מה המינוסים, כל אחד כאן מביע את דעתו
עריכה: על מה המינוסים, כל אחד כאן מביע את דעתו
שמע שואל השאלה
אני אהיה הכי כנה שיש.. כן לי אישית זה מוריד אבל בסדר אם מישהי תתאהב בך/תרצה אותך לא נראה לי שיהיה לה אכפת.. ואם אתה רןצה שיהיה פחות פוקוס על הישבן תתאמן ידיים ורגליים ואז זה יתמזג ביחד
אני אהיה הכי כנה שיש.. כן לי אישית זה מוריד אבל בסדר אם מישהי תתאהב בך/תרצה אותך לא נראה לי שיהיה לה אכפת.. ואם אתה רןצה שיהיה פחות פוקוס על הישבן תתאמן ידיים ורגליים ואז זה יתמזג ביחד
אנונימית
לדעתי לא
זה מזעזע לבנים
אנונימית
זה מושך ברמות
את באמת שאותי אישית פחות, אבל אם ישלך אל תרגיש חוסר ביטחון, יש הרבה גברים שיש להם והכל עניין של טעם (:
מוריד
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אני אסביר לכם בערך ואולי תבינו אני בערך 1.71 בגובה אז זה יחסית פרופורציונלי (דרך אגב אני רק בן 13 אז יא זבלים אני לא גמד) אבל עדיין הוא יותר גדול מאחרים בגובה ובגיל שלי
תקשיבו אני אסביר לכם בערך ואולי תבינו אני בערך 1.71 בגובה אז זה יחסית פרופורציונלי (דרך אגב אני רק בן 13 אז יא זבלים אני לא גמד) אבל עדיין הוא יותר גדול מאחרים בגובה ובגיל שלי
אנונימי
באמת שתחת של בנים זה יפה ומושך כי אפשר לתפוס כזה
לא מפריע לי בחיים
פחות
תחת של בנים>>>
לא וגם מוריד קצת
כן
זה לא חשוב לדעתי בשום צורה, מה שחשוב זה האופי
כן בהחלט
אני בן ואני אומר שכן!
וואי תחת של בנים זה סמאש
לאלא מושך
כן!!
אני בתור בן הייתי מסתכל עלייך וקצת צוחק לעצמי זה לא באמת משנה
כןן
לא מגעיל אפילו
מוריד
אנונימית
זה לא מעלה לי, בוא נגיד ככה...
לא יודעת אף פעם לא יצא לי להסתכל על תחת של אנשים
מה אנשים על מה מינוס כולה אמרתי שאני לא מסתכלת על תחת של אנשים לא מעניין
מה אנשים על מה מינוס כולה אמרתי שאני לא מסתכלת על תחת של אנשים לא מעניין
תלוי מי מסתכלת, לדעתי כן.
בייב למי אכפת. איזה שטויות תהיו לי בריאים.
אני לא נמשכת זה ממש מוזר בעיניי
לדעתי זה יפה ממש
אתה סטרייט?
כן זה מושל
זה יפה
אני לא יודעת מה זה אמור להביע. כלומר מישהו קצת שמנמן? יש בנות שלא אכפת להן מזה ובנוסף, אנחנו לא מסתכלות על תחתים של גברים. אם כבר הגברים מסתכלים על התחתים שלנו.
כן
איי לאב איט
שואל השאלה:
תודה על החמות
תודה על החמות
אנונימי
לא, לא נמשכת לזה
אנונימית
לדעתי קצת
בכנות
מציק לי ששופטים אישה לפי החזה/ישבן שלה ומפתחים דעה ותורת חיים שלמה על זה
אותו דבר לגבריפ
העדפות ומשיכה זה בסדר גמור אבל זה דבר כל כך אינדיבידואלי
אני לא חושבת שזה משנה מה גודל הישבן שלך....
מציק לי ששופטים אישה לפי החזה/ישבן שלה ומפתחים דעה ותורת חיים שלמה על זה
אותו דבר לגבריפ
העדפות ומשיכה זה בסדר גמור אבל זה דבר כל כך אינדיבידואלי
אני לא חושבת שזה משנה מה גודל הישבן שלך....
כןכןכןכן זה ג'וסי כזה
אנונימית
חדמש , אבל לא ענקי
זה מושך לגמרי אבל אני בן
אנונימי
כן כן כן
מוריד
לא
כפרה עליכם שמישהו ילשין על התגובה הזאת נודר נמאס לי לראות ירדו לך נקודות אמינות ועל כלום כוסאמא של הבודקים פה אינשאלה סוס יאנוס אותכם
לדעתי לא כ"כ
היתה תקופה וזה היה חמות
ועכשיו אני מבין למה יש פה רק בנות למה רוב הבנים פה נשבר להם הזיין
שואל השאלה:
אמן ולא סתם סוס אלה סוס יאור
אמן ולא סתם סוס אלה סוס יאור
אנונימי