15 תשובות
את זאת שתדעי את זה, לא אנחנו
אולי זה נכון עד היום לא פגשתי מישהי או מישהו שלא אוהבים
חחח יש מצב
אני אוקראינית ונכון אין נקניק שאני לא אוהבת באמת
לא רוסיה אבל מכורה לפסטרמה וסלמי
אין טעים מזה
איזה פסטרמה?
גחלים
ואיזה סלמי
תה/איטלקי
ליטרלי מאוהבת באמת
את אוהבת נקניק?
לא חושב
אני רוסיה ואני טבעונית :}
וואי אני כל כך אוהב נקניק זה כל כך טעים חייב להגיד גם נקניקים של עיראקים זה מאוד אנדרייטד
באותו הנושא: