7 תשובות
אני חושבת שכן, אבל אחרי הרבה זמן כשנהיה יותר 'רדומים'.
אם לא נהרוס אותם אז כנראה שכן
כן זו די המטרה שלהם
המטרה של המלחמה הזאת היא לסיים את הסיפור של החמאס שדברים כמו שקרו ב7 באוקטובר לא יקרו שוב אף פעם
בעזרת השם הם לא יהיו שם כדי לפרוץ את הגדר... אבל כן, כנראה שהצבא ישתפן וזה בדיוק מה שיקרה...
אם לא נחסם אותם לגמרי, כן
^ איך אתה מדבר ככה? תתבייש.
ולשאלה, תפסיקו להיות כאלה פסימיים. זה לא יקרה שוב.
ולשאלה, תפסיקו להיות כאלה פסימיים. זה לא יקרה שוב.
באותו הנושא: