9 תשובות
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות כי החברות שלי בבית ספר ובאסה לבזבז את כל היום עד שהן יחזרו
שואל השאלה:
אין לי בית ספר סיימתי
חברות כאילו לא בגילך?
או שהן יבריזו ויהיו איתך. או שתחגגי איתן בערב ועם משפחה בבוקר או שתבלי בחוץ
שואל השאלה:
^^הן שנה מתחתיי ואני סיימתי בית ספר
תצאו אחרי תיפגשו אצלך או תלכו למסעדה בערב גם ככה בדרך כלל לא חוגגים בבוקר
תחגגי בבית ספר
תחגגי עם המשפחה ובערב תהיי איתם
מזתומרת? כאילו מה השאלה