7 תשובות
הגיוני אם היא לא אכלה
שואל השאלה:
היא חא אכךה כלום
היא חא אכךה כלום
הגיוני אבל זה ממש לא בריא ומאוד מסוכן.
תנסי לדבר איתה, להבין איפה הבעיה, ואם היא לא משתכנעת להפסיק, אין ברירה אלא לערב מבוגר אחראי
תנסי לדבר איתה, להבין איפה הבעיה, ואם היא לא משתכנעת להפסיק, אין ברירה אלא לערב מבוגר אחראי
אנונימית
היא לא אמורה לרדת כלכך הרבה בשבוע
שואל השאלה:
אבל הגיוני שהיא תרד 5 קילו?
אבל הגיוני שהיא תרד 5 קילו?
לא בריא בכלל היא חייבת להפסיק
הגיוני, אבל הרבה יותר הגיוני שיתקוף אותה אחר כך בולמוסים של רעב שהיא תעלה כפול. וחוץ מזה זה לא תקין ולא בריא , מגיעים ככה מאוד מהר לאשפוז בבית חולים.
יש דרכים בריאות שבהם אפשר לרדת 2 קילו בשבוע, בדיאטה נורמאלית עם תפריט מסודר . הרבה יותר מחושב והגיוני, פשוט תאכלו בריא ותרדו במשקל.
דיי לחפש קיצורי דרך. הרעבה עצמית היא לעולם לא פתרון.
יש דרכים בריאות שבהם אפשר לרדת 2 קילו בשבוע, בדיאטה נורמאלית עם תפריט מסודר . הרבה יותר מחושב והגיוני, פשוט תאכלו בריא ותרדו במשקל.
דיי לחפש קיצורי דרך. הרעבה עצמית היא לעולם לא פתרון.
באותו הנושא: