4 תשובות
את בקושי 14 תחכי עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני רוצה עכשיו למה לחכות אני כבר בכיתה ט וגם לאחותי עשו שהייתה בט.
אנונימי
מה את צריכה את זה, אף אחד לא מסתכל לשם וזה סתם לא נוח
אנונימי
מה יש לך את כולה ילדה