5 תשובות
תביני שזה בראש שלך. שכולם מרגישים ככה, וטוב שאתה ערה לסכנות אבל אף אחד לא באמת עוקב אחרייך
שיט, עלית עליי. הייתי בטוח שלא ראית אותי
אנונימי
שואל השאלה:
שמע.. עשית די הרבה רעש
שמע.. עשית די הרבה רעש
הייתי בשיחים. מסתבר שהיו שם משפחה של חתולים. הם הבהילו אותי, מה אני אעשה?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח בשיחים? די נדוש.. תמצא מקום אחר
חחח בשיחים? די נדוש.. תמצא מקום אחר
באותו הנושא: