9 תשובות
שואל השאלה:
לי היה זומים אבל אחרי כמה זמן פתחו את בית הספר והפסיקו עם הזומים ואני חושב שמגיעים לבית הספר 60% מבית הספר
אנחנו 3000 תלמידים בבית הספר
^
אצלנו החזירו רק יא יב (באר שבע)
אבל יש מקיפים שהחזירו גם י' תלוי בית ספר
אנחנו בקושי 1000 ילדים בתיכון לי אמאללהלה
שואל השאלה:
אני נמצא ליד חיפה אז זה לא כמו בבאר שבע
אבל בדקו אצלנו את המקלטים בבית הספר ויש לי בבית הספר רק 2 מקלטים תקינים (לפי המחנכת)
ואני לא מבין עם היה בצפון עזקה מאיפה 3000 תלמידים יכנסו ל 2 מקלטים?
^
איזה דפוק זה
אצלנו בכל בניין יש 2 מקלטים אז יש אצלנו מקום כאילו (יש לנו איזה 4 בניינים)
שואל השאלה:
זה טוב
אני יומיים בשבוע מ12
היה לי יום אחד פרונטלי יום אחד בזום אבל עכשיו רוצים להחזיר אותנו לשגרה רגילה
אנחנו עדיין בזום