9 תשובות
שואל השאלה:
לי היה זומים אבל אחרי כמה זמן פתחו את בית הספר והפסיקו עם הזומים ואני חושב שמגיעים לבית הספר 60% מבית הספר
אנחנו 3000 תלמידים בבית הספר
לי היה זומים אבל אחרי כמה זמן פתחו את בית הספר והפסיקו עם הזומים ואני חושב שמגיעים לבית הספר 60% מבית הספר
אנחנו 3000 תלמידים בבית הספר
^
אצלנו החזירו רק יא יב (באר שבע)
אבל יש מקיפים שהחזירו גם י' תלוי בית ספר
אצלנו החזירו רק יא יב (באר שבע)
אבל יש מקיפים שהחזירו גם י' תלוי בית ספר
אנחנו בקושי 1000 ילדים בתיכון לי אמאללהלה
שואל השאלה:
אני נמצא ליד חיפה אז זה לא כמו בבאר שבע
אבל בדקו אצלנו את המקלטים בבית הספר ויש לי בבית הספר רק 2 מקלטים תקינים (לפי המחנכת)
ואני לא מבין עם היה בצפון עזקה מאיפה 3000 תלמידים יכנסו ל 2 מקלטים?
אני נמצא ליד חיפה אז זה לא כמו בבאר שבע
אבל בדקו אצלנו את המקלטים בבית הספר ויש לי בבית הספר רק 2 מקלטים תקינים (לפי המחנכת)
ואני לא מבין עם היה בצפון עזקה מאיפה 3000 תלמידים יכנסו ל 2 מקלטים?
^
איזה דפוק זה
אצלנו בכל בניין יש 2 מקלטים אז יש אצלנו מקום כאילו (יש לנו איזה 4 בניינים)
איזה דפוק זה
אצלנו בכל בניין יש 2 מקלטים אז יש אצלנו מקום כאילו (יש לנו איזה 4 בניינים)
שואל השאלה:
זה טוב
זה טוב
אני יומיים בשבוע מ12
היה לי יום אחד פרונטלי יום אחד בזום אבל עכשיו רוצים להחזיר אותנו לשגרה רגילה
אנחנו עדיין בזום
באותו הנושא: