2 תשובות
הרמיוני מהארי פוטר
אני רוצה להיות קוטה! או אאוקי? או הירה! חחח כולם מסדרות יפניות חחח
קוטה-"חייב להתנשק"-אבל יהיה לי מזל נוראי ואני יכול למות
אאוקי-"האהבה הראשונה שנעלמה לי"-יהיה לי קשה להבין את אידה ואאוקי ממש גבוה!!
הירה-"הגבר היפה שלי"-יהיה לי גם את הבעיה של הירה ואני אגמגם זה בטח יהיה קשה
בכל אלה יש חסרונות חחח אבל אני רוצה להיות אחד מהם!