3 תשובות
זה לא נכון לשאול את זה ככה, בכללי על כל חבילה שנשלחת לישראל שעוברת את ה75 דולר צריך לשלם מכס.
לא, את שאלת ספציפית לקאלט ביוטי כאילו זה מדיניות מסוימת שהיא רק שלהם, אז אני אומרת, שבכללי, בכל אתר שאת מזמינה בו את צריכה לשלם מכס כשאת עוברת את ה75 דולר
שואל השאלה:
נו אבל זה מה ששאלתי
נו אבל זה מה ששאלתי
אנונימית
באותו הנושא: