10 תשובות
גם אני
לנגן
לעשות תחביב כלשהו
לצייר
לצחוק בעיקר
לאכול
ללמוד דברים חדשים, לראות סדרה, להכין משהו מושקע לאכול, לדבר עם חבר/ה קרוב/ה, לשמוע מוזיקה, לקרוא ספר, להתעסק בדברים שעושים לך טוב
תעשי משהו שממלא אותך
יכול להיוץ בתחביבים, תצאי אולי לעשות סיבוב בחוץ כדי לשנות אווירה, תעשי מדיטציה
ותעשי דברים שגורמים לך להרגיש יותר חופשיה בלי לחץ של מחשבות ורקניות :)
לא להכניס לעצמך לראש שאת בדיכאון, לכי לפסיכולוג אם את מרגישה שאת באמת כן אבל לא להכניס לעצמך לראש שאת כן
צאי החוצה, תיפגשי עם חברות, תדברי עם אנשים, תראי סדרה, תשמעי שירים שמחים, כל דבר שעוזר להסיח את דעתך.
אם את צריכה לדבר, אני תמיד כאן :)
לאכול ואז לא תהיה ריקה :) אין בעד מה
להתמלא באוכל
אני עברתי בדיוק מה שאת עוברת..
תכתבי לי הודעה ואשמח להיות חברה שלך ולעזור לך 3>
שואל השאלה:
^אמת
אנונימית