7 תשובות
תנסי להיות עם עוד בנות ואם את לא רוצה להיות איתם את יכולה לקרוא ספר או לעשות סיבובים
שואל השאלה:
כי מה אני אעשה בהפסקות? אין לי עם מי להיות ומה לעשות ואני אראה מביכה
אנונימית
אז תראי מביכה למה שמישהו יסתכל עלייך הם עסוקים בשלהםת
אנונימית
את לא תראי מביכה, את יכולה להתעסק בדברים שלך, לנסות לדבר עם כאלה שלא דיברת איתם לפני או סתם לצפות מהצד על כולם בלי להרגיש מסכנה
אם את רוצה להיות לבד לכי לשירותים אני תמיד בשירותים שאני רוצה להיות לבד או שחם לי
את לא צריכה להיות תלויה בחברה שלך שאת איתה בבית הספר.
אנונימית
למה שתיראי כמו מסכנה?