12 תשובות
כי רק בעינייך הוא חתיך גברת
אנונימית
כי את היחידה שכנראה יש לה את באומץ להגיד את זה למישהו זה מביך
צרפי תמונה של "החתיך"
אנונימי
שאפו על האומץ.
א
שואל השאלה:
^^ https://postimg.cc/y4kbvxzb
אנונימית
^ הוו שיט את כניראה היחידה עם האומץ . ואם אפשר לשאול מאיפה התמונה שלו ??
אנונימי
שואל השאלה:
^ אינסטגרם שלו
אנונימית
כנראה מתביישות להגיד לו את זה
תאמת שזה לא יותר ממביך, הוא מודע לזה שהוא חתיך
יצאת קצת מתלהבת
לא בקטע רע
מבינה אותך
היה לי קראש על מישהו שכולם קוראים לו קוף אבל בעיניים שלי הוא נראה מלאך
שואל השאלה:
^ אבל תיראי אותווhttps://postimg.cc/y4kbvxzb
אנונימית