22 תשובות
לדעתי לא לכתוב.
תתלמי ממנו עד שהוא יכתוב
שואל השאלה:
אני יודעת שזה יאכל אותי מבפנים אם אני לא אשאל אותו מה יש
אני חייבת לדעת מה הסיבה שהוא נעלם.
אני יודעת שזה יאכל אותי מבפנים אם אני לא אשאל אותו מה יש
אני חייבת לדעת מה הסיבה שהוא נעלם.
אנונימית
לחסום לתמיד
חחnnחחח
תחסמי ושלום על ישראל
תחסמי ושלום על ישראל
לא חייב לדעת הכל בחיים
תשאלי אבל מה זה יעזור לך.. הוא כנראה סתם יגיד משהו.
כדאי שתתחילי לצאת לדייטים ולחפש מישהו אחר :)
כדאי שתתחילי לצאת לדייטים ולחפש מישהו אחר :)
אנונימי
שואל השאלה:
זה סתם בראש אני לא יכולה לא לדעת מה הסיבה אם אני לא אדע אני לא אצליח לשחרר ומימלא קשה לי לשחרר ממנו
זה סתם בראש אני לא יכולה לא לדעת מה הסיבה אם אני לא אדע אני לא אצליח לשחרר ומימלא קשה לי לשחרר ממנו
אנונימית
אז כדאי לך לשחרר כי הוא חא יחזור או שהוא מנסה משהו פסיכולוגי עדיף שתעזבי אותו כי נראה שזה מצליח
שואל השאלה:
האמת שיש לי חתיכת סיפור איתו אם זאת הייתה מישהי אחרת כבר הייתה זורקת אותו על הפעם הראשונה
אבל אני לא מצליחה להפסיק לאהוב אותו לא מצליחה לשחרר לא מצליחה להפנים שזה הבן אדם והוא לא ישתנה.
האמת שיש לי חתיכת סיפור איתו אם זאת הייתה מישהי אחרת כבר הייתה זורקת אותו על הפעם הראשונה
אבל אני לא מצליחה להפסיק לאהוב אותו לא מצליחה לשחרר לא מצליחה להפנים שזה הבן אדם והוא לא ישתנה.
אנונימית
תעשי מה שטוב לך כן? לא מחייב אותך כלום
שואל השאלה:
כן אני יודעת תודה❤
כן אני יודעת תודה❤
אנונימית
אבל שימי לב כי זה סוג של מניפולציה שגוסטינג עושה זה שהוא צפתח אובססיה
מפתח*
שואל השאלה:
צודק.
צודק.
אנונימית
אם הוא חזר אלייך ואז הפסיק לדבר איתך אני דווקא הייתי אומר שהיית חלק מהיתערבות.
אני רואה כאלה חאר!ת הרבה
אני רואה כאלה חאר!ת הרבה
שואל השאלה:
הוא לא אחד כזה שיעשה התערבויות עם חברים.
הוא לא אחד כזה שיעשה התערבויות עם חברים.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא שלח לי "בוקר טוב לך!" כאילו הכל בסדר איך אני אמורה להגיב לזה!?!?
הוא שלח לי "בוקר טוב לך!" כאילו הכל בסדר איך אני אמורה להגיב לזה!?!?
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי לו "בוקר טוב לך?" מחכה לראות מה הוא יענה
כתבתי לו "בוקר טוב לך?" מחכה לראות מה הוא יענה
אנונימית
היה לי פעם אקס כזה, הייתי אובססיבית אליו בטירוף יום אחד הוא אומר שאוהב אותי אז נעלם לכמה זמן ושוב הוא כותב שהוא אוהב ורוצה אותי וזה נעלם וכמו טיפשה האמנתי לו, פשוט תחסמי אותו ותחסמי ותמחקי את המספר שלו בכל הרשתות החברתיות שאת מדברת איתו ובכללי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אנונימית❤
תודה אנונימית❤
אנונימית
שואל השאלה:
היום הוא כתב לי בבוקר, דיברתי איתו והחלטתי לנתק איתו קשר כתבתי לו מה שאני מרגישה(הוא אפילו לא טרח להסתכל)
וחסמתי אותו אני באמת גאה בעצמי.
היום הוא כתב לי בבוקר, דיברתי איתו והחלטתי לנתק איתו קשר כתבתי לו מה שאני מרגישה(הוא אפילו לא טרח להסתכל)
וחסמתי אותו אני באמת גאה בעצמי.
אנונימית
באותו הנושא: