10 תשובות
תלוי כמה אתה חכם
אי אפשר לדעת
תלוי בידע שלך, יכול להיות נמוך ויכול להיות גבוה, בהצלחה!
אי אפשר לדעת זה תלוי ממש
תלוי בך , אתה יכול לדחות את הדפר
למדתי בקושי וקיבלתי 50. שמע אני ממליץ לך ללמוד רק אל תבנה על זה כי גם אם תתאמן הכי הרבה בעולם אבל אתה פשוט לא ברמה אתה עדיין תקבל דפר ברמה שלך. לא שאני לא אומר לא להתאמן ההפך שפוט לא לבנות על זה. ורק שתדע שדפר זה חרטא אפילו במיטב זה רשום רק במילים מעודנות יותר
^לא מסכים אני למדתי בקושי ו קיבלתי 50 ו אז ביקשתי חוזר ולמדתי הרבה ו קיבלתי 90 , אל תחשוב שזה לא משנה אם תלמד או לא
90.7 כזה
תלמד תלמד
תלוי בך
יש אנשים שהדברים שיש במבחן הזה באים להם יחסית בקלות ואז הם לא ממש צריכים ללמוד ויש אנשים שפחות ואז כן עוזר לתרגל
אני לא למדתי בכלל וקיבלתי 90
מה שכן אני עשיתי את הצו הראשון הישן לפני שהייתה קיימת לומדה באתר מתגייסים אז לאדעת מה הולך שם עכשיו
יש אנשים שהדברים שיש במבחן הזה באים להם יחסית בקלות ואז הם לא ממש צריכים ללמוד ויש אנשים שפחות ואז כן עוזר לתרגל
אני לא למדתי בכלל וקיבלתי 90
מה שכן אני עשיתי את הצו הראשון הישן לפני שהייתה קיימת לומדה באתר מתגייסים אז לאדעת מה הולך שם עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: