5 תשובות
היא עדיין לא העלתה כלום אבל עדיף שתשתוק מאשר תגיד משהו נגדנו
היא לא הגיבה למצב היא נכנסה למצב דג
לא הביעה דעה
לא אמרה כלום
אנונימית
לא אמרה
באותו הנושא: