43 תשובות
סתם עוד מישו שהתפרסם בלי סיבה
שואל השאלה:
^reportm תכלס xd
אנונימי
כי יש לו חבר טוב שהוא מוסלמי ותומך בפלסטין שאמר לו לעלות תמיכה באינטרנט (הוא אמר את זה באחד הלייבים שלו)
אנונימית
הוא טרול כושל שאף אחד לא אוהב
אפילו לא רונאלדו
הוא באמת בן אדם טיפש..
עבדו עליו והוא אמר *ין על פלסטין..
הוא טמבל שלא ברא השטן
אנונימית
כי הוא מטומטם
לא חושב שהוא באמת מאמין בזה, הוא רואה שזה פופולרי אז הוא זורם עם זה
יכול להיות שהוא מאמין בזה כי הוא סתם הולך עם העדר, לא מופתע שזה בא ממישהו שנובח למחייתו
חיים שלי הבן אדם טיפש גמור אתה באמת לוקח מילה שיוצאת לו מהפה ברצינות?
אפשר לראות עליו שהוא לא 100%.
די אני לא יכולה לשמוע יותר על הבנאדם המטומטם הזה (וזה עדיין מצחיק כי הפרצופים שלו זה השיא)
לא קוראים לו ishowspeed יותר
מעכשיו זה- ishowmeat
או ishowdick
כי רוב הקהל שלו ילדים וילדים שתומכים בחמאס שומעים "פלסטלינה בחינם"
אני מתת^
קרדיט על הבדיחה לאחותי
לאחותך יש פוטנציאל
הוא אמר שהוא אוהב את ישראל ושהוא סתם אומר את זה
שואל השאלה:
וואלה לא ידעתי
אנונימי
הוא לא רוצה לאבד עוקבים
כי הוא מושפע
זה או שהוא מפחד לאבד מעריצים או שאין לו ציונים בהיסטוריה והוא מאמין לכל בולשיט באינטרנט
הוא לא נראה לי יודע בכלל איפה ישראל חחח
אני לא אתפלא אם הוא לא יודע גם איפה ארה"ב
אנונימי
שמעתי שהוא פעם היה לטובת ישראל לא?
כי הוא מטומטם
לא שמתם לב לפני זה שהוא אשכרה ההגדרה לטיפש?
וואלה ראיתי קטעים כאלה שלו ורואים לו על העיניים שזה הדבר האחרון שמעניין אותו
בכל הקטעים האלו היה איזה מישהו או כמה אנשים בצט שכתבו דברים נגד ישראל אז הוא פשוט אמר בלי לחשוב פרי פלסטין בשביל העוקבים שלו.
אני מפחדת לשאול אבל זה הנער הזה שיצא לו הרגל השלישית?
אנונימית
הבן אדם נובח בלייב, לא הייתי מופתעת שהוא תומך בפלסטין אחרי דבר כזה
הוא עושה את זה בשביל העוקבים שלו, אין לו עמדה בנושא.
לא כזה מעניין אותו פלסטין ישראל
אבל רוב העוקבים שלו מוסלמים ככה שהוא מעדיף להגיד פרי פלסטין
הרוב המוחלט של מי שתומך בפרי פלסטין אלה בורים שלא יודעים כלום ושום דבר ממה שקורה כאן, זה פשוט מביא לייקים וצפיות. לא באמת אכפת להם מההורגים ולא באמת אכפת להם מה יקרה כאן
כי הוא אידיוט, ויש לו חבר מוסלמי או משהו שתומך ופשוט רוצה שהוא גם יתמוך כי יש לו השפעה על ילדים מושפעים ברשת

קיצר אין לו שמץ בכלום והוא מושפע ומשפיע על מושפעים אחרים לרעה
לילה טוב
כמו כולם
כי הוא מהיר
^^^אה אז למי איכפת חצי עולם ראה לו את החנוכיה הוא לא מאה
אנונימית
כי הוא סתם דפוק מה ציפית הבנאדם מוח עצם משועמם חסר חיים שפורסם רק בגלל שהוא ככ מטומטם
גם כן הקהל שלו דפוק רצח רובם ילדים בני שמונה חסרי ידע שתומכים בפלסטינים גם כן
כי פשוט זה נהייה טרנד כזה להגיד פריי פלסטין אז הוא רוצה עוד עוקבים ולשמור על הפופולאריות שלו בכך שהוא חוזר על המשפטים האלו
אני מת איזה טיפשים אתם יוצאים
הוא גאון ואני בשוק שאתם לא יודעים שהוא דמות
הוא לא באמת תומך בפלסטין זה לא מעניין אותו בשיט
הוא סתם אומר
הוא לא מבין עלמה הוא מדבר
שמע הוא נובח על אנשים אני לא מצפה ממנו למשהו